Breaking News
recent

Hidayu - Perjanjian '91





Sebagai permulaan Blog ... master riview pasal album rock kumpulan hidayu..

pernah dengar ke korang kumpulan nie? heheh remaja zaman 90'an baru kenal kot... band nie sempat buat satu album sahaja....lagu yang top's ketika itu adalah perjanjian...
didalam album ni banyak lagu2 rancak dan keras... best kalo orang nak layan...

Hidayu - Perjanjian '91 - (1991)

Master Info:

Perjanjian
Impian Lain Warna
Hidup Metal Rock
Kenangan Cinta Silam
Aku Adalah Aku

Pembela Bangsa
Walaupun Sangsi
Dataran Merdeka
Lidah Bercabang
Taman Kenangan

P & C 1991 MSO (M) sdn bhd

Edaran musical sound organisations sdn bhd

penerbit: awang
pen. penerbit; azhar
susunan muzik : azhar / hidayu
studio : booty boys studio
design : ams design house
keluaran: m production

sumbangan lirik & lagu:

hidayu, mus ay, nasha, js kevin, zainora, bob dan awang


eNasyid

eNasyid

5 comments:

  1. dulu aku pernamemiliki album ni..
    sampai sekarang layan lagu depa..
    terima kasih master comp..
    terkenang kembali kisah lama..

    ReplyDelete
  2. dulu aku pernah memiliki album ini..
    sampai sekarang layan lagu depa..
    terima kasih master comp..
    terkenang kembali kisah lama..

    ReplyDelete
  3. aku tengah cari album ni la kat mana nak cari erk

    ReplyDelete
  4. Laman ini dapat kembalikan nostalgia rock

    ReplyDelete
  5. fuhhhh best taw ni kumpulan.......idup rock lma bha ni......i like very much....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.